Az online világ a 21. század térhódító reklámeszköze, ami nem is csoda, hiszen a legtöbb ember számítógépeken, tableteken dolgozik és a szabadidejükben is a telefonjukat használják olvasáshoz, kikapcsolódáshoz. A hagyományos reklámeszköz termékeket azonban még az online lehetőségek sem tudták kiszorítani, ezeknek még a mai napig nagy szerepük van a hirdetésekben. Legyen az egy plakát, megállítótábla, szórólap, vitrin vagy menütartó, mind azt a célt szolgálják, hogy a cégek növelni tudják bevételeiket. Egyszerűen nem mennek ki a divatból, hiszen az impulzusvásárlásnak még mindig hatalmas ereje van, így könnyen bevonzhatjuk az éppen arra sétáló vendégeket egy vonzó hirdetéssel, ajánlattal. Egy étterem esetén például nagyon fontos, hogy kint legyen a menü árakkal, hiszen ha éppen akkor éheznek meg az arra sétálók, akkor a menü átnézésével könnyedén meggyőzhetjük őket, hogy nálunk étkezzenek.
A vendéglátóhelyeken kívül ruhaüzletek, értékesítők és egyéb más kereskedelmi egységek is előszeretettel vetik be ezeket az eszközöket. A titkuk az impulzusvásárláson kívül, hogy az emberek még mindig szeretik fizikailag is megnézni az adott helyet és kínálatát, mit mobilon vagy számítógépen megtekinteni azt. Ezt az erőt pedig ki is használják a kereskedők és a webáruházak is előszeretettel forgalmaznak hagyományos reklámeszközöket.